Uusi puhelin

Viestiketju Uuden puhelimen valitseminen -osiossa. Ketjun avasi viljami323 18.08.2013.

1. viljami323

viljami323 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli joo oon hankkimassa uutta puhelinta ei mitään hiveän kallista. ja oon kattonu aika paljon arvosteluja ja videoita eri malleista ja oon päätyny Samsung glaxy s2 plussaan. monet sanoo eetä se on parasta vastinetta rahoille. onko se totta? joten kysyn nyt että onko mitään samantapasta puhelinta kun toi siis ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan?

2. Datanen

Datanen Guest

Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    S2 plus malli on hyvä puhelin sen hintaluokassaan.

Kertoisitko muuten, että mikä olisi max hinta?

3. Taeco

Taeco Active member

Kiitokset:
    134
    Pisteet:
    53
    Riippuu vähän, mihin käyttöön se on tulossa. Kerro nyt edes vähän, mitä puhelimellasi aijot tehdä:D

4. viljami323

viljami323 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

no mulle on puhelimessa aika tärkeetä on just toi kamera ja video kuvaus ja max hinta olis 250. ja S2 näytttäs olevan parhain vaihtoehto.

5. mrl586

mrl586 Regular member

Kiitokset:
    13
    Pisteet:
    28
    On, Saksasta saa Huawei Ascend G615 -puhelimia.

viljami323 kiitti tästä.
  6. viljami323

viljami323 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    toihan näyttää ihan mielenkiintoselta näyttäs olvevan jopa parempi. mutta vain saksasta? eli joutuu sitten tilamaan?
    miksei suomessa ole noita malleja?

7. apek

apek Regular member

Kiitokset:
    46
    Pisteet:
    38
    Koska Samsungin markkinointikoneisto toimii niin suurella rahalla, että vaikka muitakin valmistajia on, niin ne jäävät Samsungin varjoon.

8. Siggy

Siggy Sähköpäätoimittaja Ylläpitäjä

Kiitokset:
    17
    Pisteet:
    18
    Samsungin markkinointikoneisto todellakin on voimakas, mutta luulen, että joidenkin pienempien valmistajien mallien poissaolo Suomessa johtuu omien resurssien keskittämisestä.

Puhelinmallien lanseeraus useissa maissa tulee kalliiksi, joten yritys pyrkii keskittämään rahansa sinne missä se saadaan varmimmin takaisin.

9. apek

apek Regular member

Kiitokset:
    46
    Pisteet:
    38
    Toki pienemmät valmistajat eivät maailman laajuista jakelua edes ajattele, koska se ei ole järkevää. Huawein tapauksessa ei ole kyse pienestä valmistajasta, vaan yhdestä maailman suurimmista tele valmistajista. Toki joitakin Huawein malleja on suomessakin saatavilla.

10. opserver

opserver Newbie

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1

Jaa tämä sivu