Pitää kyllä sanoa että Final Fantasyt on aivan mahtavia kännykällä. Ei ole mitään joka tulisi lähellekkään.
Nyt loppui keskustelu, paras on GTA Vice city! Hyvänä kakkosena tulee ePSXe emulaattori ja sen myötä kaikki PSone pelit..
loikkaan asiasta seinään, tuossa kun tuli tuo ps1 emulaattori ja final fantasyt esiin, niin itsellä ei oikeen vieläkään mee jakeluun että puhelimella pelaa konsolipelejä niin se tekniikka kehittyy, itse muistan kun olin nuori kloppi ja mättäsin final fantasyjä, ja nyt ne saa jo puhelimee tosiaan, pitää tuota ps1 emulaattoria kokeilla, se on jäänyt kokonaan pois takas aiheeseen omat äänet final fantasylle, hill climb racingille, cut the ropelle ja zenonia 5
Emulaattorien puolesta liputetaan täälläkin. Eniten akkua syönyt Chrono Trigger! On muuten kyllä niin hyvä peli, että voisi harkita ihan Android version ostamista. Sisältäisi varmasti paremmat kontrollit näin kosketusnäyttöä ajatellen.
Samaa mieltä muuten, mutta ne kontrollit... Toki anteroon saa kiinni vaikka PS3:n ohjaimen, mutta ei se ole ihan sama asia. Itse pelasin tuota emulaattorilla, joka salli vain kaksi samanaikaista kosketusta. Mutta sitten siinä yhdessä kohtaa...
Beach Buggy Blitz Hill Climb Racing nollautui aikoinaan kun käyttis asennettiin uudelleen, lopahti kiinnostus...
Kyllä ykköspaikan vie omissa silmissä kohtuu kepeästi "Dark Meadow: The Pact". Älyttömän hienot grafiikat sekä tarina poikkeuksellisen syvällinen mobiilipeliksi.https://play.google.com/store/apps/...DEsImNvbS5waG9zcGhvcmdhbWVzLkRhcmtNZWFkb3ciXQ.. Toki Shadowgun ja Dead Trigger on myös hyviä. Eikä sovi unohtaa Drag Racingia jota on tullut tahkottu lähes kokopäiväisenä työnä parin vuoden ajan. Jos tästä pelistä on kysyttävää niin saa kysyä minulta.
Itse olen pelannut lähinnä Angry Birdsin pelejä ja 3D keilausta. Mutta nykyään pelaaminen on jäänyt minulla vähälle Android laitteilla todennäköisesti siksi koska seuraan eri foorumeita ja blogeja.
Beach Buggy Blitz. Ilmainen, hyvä peli, mutta tarvitsee paljon tehoja. Vanhan S2:n akku hupeni 100%:sta 0%:iin reilussa tunnissa.
En ole täysin varma onko näitä vielä Play storessa saatavilla, mutta Humble bundlesta nappasin parisen viikkoa sitten anttilahintaan Frozen Synapsen ja The Roomin. Frozen synapse on kai lähinnä tableteille tarkoitettu, mutta pelasin muutaman tehtävän nexus nelosellakin. Erittäin mukava peli taktista shooteria kaipaaville. The Room taas on hidastempoinen aivopähkinä jolla saa pollan solmuun. Muita mainioita pelejä onkin jo mainittu ketjussa aikaisemmin, paitsi ehdoton tower defense lempparini eli Kingdom Rush.
EA:n Fifa 14 tämän viikon ilmainen. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ea.game.fifa14_row&hl=fi
Siitä asti kun tuli androidille, niin on kyllä tuo kohuttu Clash of Clans koukuttanut tiukasti Tekemistä on juuri tarpeeksi ja vaatii sopivasti aivojenkin käyttöä oman puolustuksen suunnittelussa sekä oikeanlaisen hyökkäyksen vyöryttämisessä. Ihmittelen kyllä miten paljon tuota haukutaan pay-to-win peliksi. Mielestäni ihan hyvin pärjää ilman oikean rahan käyttöä, jos vain jaksaa strategioida, eikä ole niin hätäinen niiden rakennusten valmistumisen suhteen.